niedziela, 23 czerwca 2013

Nowe wyzwanie

Karteczkę tę przygotowałam na czerwcowe wyzwanie Skrapujących Polek. Uwiódła mnie idea zrobienia kartki z kwadracików i tak mi się spodobało, że przewiduję kolejne karteczki w tym stylu w najbliższym czasie :) Jestem z niej bardzo zadowolona, bo wreszcie udało mi się użyć pięknych trybików z kolekcji Steampunk Wycinanki, a do tego uwielbiam ten zestaw kolorystyczny.
Poza trybikami do pracy użyłam także:
• papier UHK Gallery z najnowszej kolekcji Sklepy Cynamonowe - Hot&Cold, w cudownie niebieskim odcieniu,
• papier Lemonade z kolekcji At the Seaside
• papier Lemonade z kolekcji After the rain do motylków
• tuszy Distress Ink: Wathered wood i faded jeans
• Distress Crackle Paint
• dziurkacza Martha Stewart
• brokat
• perełki w płynie

Kolorki mogą się trochę różnić między sobą, bo odbyłam wczoraj ciężką i nierówną walkę z ostrym słońcem gdy robiłam te zdjęcia, ale starałam się by  były jak najbardziej zbliżone do oryginału.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz